Vše o leštění a broušení

Naše stránky Leštění.cz se specializují na poskytování informací o leštění, broušení, brusivu a další nástrojích pro dosažení dokonalého lesku. Dozvíte se vše o použití různých druhů brusiva a ještě mnohem více.

Sada pro broušení, leštění a renovace
AUTO-MOTO VETERÁN

Malá sada

  • Odstranění hrubých nerovností - Smirek na stopce Ø60x30-6mm P180-320
  • Scelení povrchu před leštění - Brusné rouno na stopce Ø80x30-6mm A180-320
  • Kartáčování (hrubé předleštění) - Leštící kotouč SISAL Ø150x20-8mm
  • Jemné předleštění / leštění - Leštící kotouč KALIKO Ø150x20-8mm
  • Finální leštění / vysoký lesk - Leštící kotouč MOLINO Ø150x20-8mm
  • Předlešťovací pasta AVION (hnědá) - cca 0,5kg (Sisal, Kaliko)
  • Pasta na vysoký lesk ALFA 535 (bílá) - cca 0,25kg (Molino)
  • Upínací šroub M8x80

Velká sada

  • Odstranění hrubých nerovností - Smirek na stopce Ø80x30-6mm P180-320
  • Scelení povrchu před leštění
    • Brusné rouno s upínacím otvorem Ø150x25-30mm P180-320 + upínací příruba s otvorem 10mm
    • Brusné rouno na stopce Ø60x30-6mm A180-320
  • Kartáčování (hrubé předleštění) - Leštící kotouč SISAL Ø180x20-10mm
  • Jemné předleštění / leštění
    • Leštící kotouč KALIKO Ø180x20-10mm
    • Leštící kotouč KALIKO Ø180x10-10mm - nepřístupná místa
  • Finální leštění / vysoký lesk - Leštící kotouč MOLINO Ø180x20-10mm
  • Předlešťovací pasta AVION (hnědá) - cca 0,5kg (Sisal, Kaliko)
  • Pasta na vysoký lesk ALFA 535 (bílá) - cca 0,25kg (Molino)
  • Upínací šroub M10x100

Reference zákazníků

"Děkuji, za velmi rychle dodané zboží. Sada po leštění AUTO MOTO VETERÁN je super! Sem nejdřív nevěřil, že to se sadou, tak dobře půjde. Udělal jsem s ní mnoho práce a tak ušetřil velké náklady za leštění u firem, které tyto služby nabízejí. Ještě jednou děkuji."

Jirsa F (fanda.jirsa@seznam.cz)

Postup leštění

  • Leštící kotouče látkové se upínají pomocí šroubu a podložky do ruční vrtačky, případně jiného vhodného nářadí.
  • Doporučené otáčky 2200 - 3500/min.
  • Leštící kotouč se musí před prvním použitím orovnat. Na rotující kotouč se přitlačí ostrý předmět, případně ocelový kartáč, který rozčeše povrch kotouče a odstraní prvotní vlákna.
  • Nanášení leštící pasty na kotouč - leštící pasta se upne (zajistí proti pohybu) a rotující kotouč se na ní přitlačí tak, aby se pasta nanesla na jeho obvod. Pasta se na kotouč nanáší v požadovaných intervalech, tak aby leštící kotouč ebyl suchý.(Neleštit povrch suchým kotoučem).
  • Pro různé operace (předleštění - leštění - vysoký lesk) se vždy používá jiný kotouč. Nemíchat různé druhy past na jeden kotouč.
  • Používané pasty mají schopnost po určitou dobu konzervovat Váš vyleštěný povrch.
  • Finální povrch neodmašťovat - nepoužívat ředidla, pouze setřít přebytek pasty bavlněnou látkou. Nejvhodnější je provádět leštění dokud je povrch ještě teplý.
  • návod na orovnání leštícího kotouče

více informaci

 

Sdílet